Dottern tillbaka

Så är, sen några veckor, yngsta dottern tillbaka hemma efter ett års pluggande i USA. Skönt att ha tillbaka henne och jag är också så stolt över henne.

Tänk att hon faktiskt vågade släppa ett jobb, där hon var "andrechef", sin lägenhet och kompisar och bara ge sig av. Allt hon hade med sig var en resväska.

Hon flög ensam med byten till en stad hon inte alls kände till (Los Angeles). Hon hade ingen aning om vart lägenheten som hon hade hyrt in sig i låg, ingen aning om hur de fyra personer hon skulle dela denna lägenhet med var, ingenting. Allt var helt nytt. Ny skola, ny miljö, nytt folk.
 
Riktigt starkt jobbat. Själv blir jag nervös när jag ska flyga till Stockholm själv. Nä, men nästan.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag är oxå imponerad av din dotter! Även jag blir nervös av att klara mej själv i Stockholm... Friskt vågat ger merkänsla när man klarar det!

2017-05-28 @ 18:01:53
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0