Snart slut....

Har inte många dagar kvar på Tullengymnasiet nu och börjar känna av det på olika sätt. 
1. Ska nån verkligen ta "mitt" skrivbord?
2. Måste jag då verkligen ta tag i all skit som ligger där (praktiskt intryckt i diverse pärmar)?
3. 14 år! Inser nån hur mycket pärmar och grejer och minnen och annat man hinner samla på sig? 
4. Börjar nu tänka: jaha. Nu kommer jag inte gå denna vägen till jobbet snart.
5. Börjar nu tänka: jaha. Nu kommer jag inte sitta här och äta och snacka skit med eleverna så många gånger till. 
6. Börjar nu tänka: jaha. I denna korridor kommer jag inte leka top modell eller Pippi (hoppsasteg) så många gånger till. 
7. Börjar nu tänka: jaha. Hur många fester kommer jag missa nu? (Bjud in mig för bövelen). 
8. Börjar nu tänka: jaha. Är det nu meningen att jag ska ha med egen lunch på fredagar? Jag som är van att få äta ute då. 
9. Börjar nu tänka: men hallå! Ska jag inte få prata med mina kollegor dagligen?
10. Börjar nu tänka: men mina elever då???
 
Gjorde en liten film till elever och kollegor. Men mest till mig själv tror jag... 
 

Kommentarer
Postat av: Anki Eliasson

Bra film! Tror också att den är gjord till dig själv.Jag kan ju kolla den om jag nu skulle börja längta tillbaka

2015-06-04 @ 19:24:01
Postat av: Lotti

Fattar att det känns pirrigt och konstigt! Vilken fin film och det roliga är att du inte ser en dag äldre ut än dina elever! :)

2015-06-08 @ 09:39:54
Postat av: Helga

Oj, ja vilken stor omställning!

Det blir säkert bra även med det nya...

2015-06-15 @ 19:13:53
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0