Sömnlösa nätter

Vad gjorde man innan youtube fanns?
 
Och jag vet att jag sagt det tidigare men miss Li, hon gjorde banne mig inte en enda dålig låt i Så mycket bättre. Får jag lyssna på henne och Winnerbäck så klarar jag sömnlösa nätter utan problem. 
 
Annars rätt lugnt. Har nästan ett kök. Hade haft mer av ett kök om vi inte kommit på att det kanske vore bäst att ta taket samtidgt. Hade så klart varit smidigt om vi kommit på det innan vi tapeterarade och satte upp skåp...  Har spis och vatten och så i köket, kyl och frys och skafferi i vardagsrummet. Funkar det med.

Kommentarer
Postat av: mickis

Hahaha ni verkar inte riktigt vara proffs på planering ;-)

Hoppas det blir bra när det är klart :-)

Jag kan bara hålla med Miss li var suverän i så mycket bättre :-)

Ha en fin söndag!
Kram

2015-02-22 @ 10:51:44
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Helga

Jobbigt det där när man inte kan sova...

Skönt att köket börjar bli klart! Jag minns så väl när vi gjorde vårt. Vi åt i TV-rummet, lagade mat på en bänkspis i tvättstugan, hade kyl och frys i hallen. Det funkar det med.

2015-02-22 @ 18:17:44
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Tja, fint blir det trots dålig planering! Hahaha!!! Nymålat tak lyfter ett helt rum, för även om man inte röker, så blir taken gula på ett par år.
Det där med sömnlöshet är inte kul... Är det varje natt och flera timmar?

2015-02-22 @ 19:21:01
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0