Nu så

Så, maken och jag kom på att vi bara bott på nya stället en vecka men det känns som en mindre evighet. Vi har röjt och burit och hållit på hela veckan. Men det märks inte. Lika många kartongen överallt och brist på gardiner och annan röra.

Idag har vi i alla fall haft döttrar, svärson, barnbarn och en god vän på besök. Riktigt härligt. Hon (den goda vännen) hade gjort två efterrätter så mätt? Jo, det kan jag säga att jag är.

Synd bara att helgerna är så korta. Jag hade behövt lite längre helger just nu. Och nu ska jag dessutom på möte i Stockholm på torsdag-freag så då blir det inget gjort här hemma heller.

Kommentarer
Postat av: mickis

förstår att det är hektiskt o mycket att göra med flytt o nytt jobb samtidigt...

du tror inte du kan köra efter devisen lördag hela veckan en period?

ha en bra måndag!
kram

2015-08-31 @ 11:50:37
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Helga

Lugn och fin nu... Ni hinner!

2015-09-08 @ 10:49:09
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0