Guldlock

Igår kom jag hem från arbetet. Hade slarvat lite så jag gick förbi pizzerian som fixade mig middag. 
 
När jag kom hem med min pizza såg jag att det var ovänat stökigt i köket (okej, det brukar inte vara helt jättestädat där men nu lite mer stökigt än vanligt). Det var bland annat en tom matlåda. En smutsig tallrik med bestick. Jag gick vidare och kom in i vardagsummmet där det fanns ännu mer disk. Och nedvevade  persinnner (vilket jag är grymt allergisk emot).
 
Jag börajde känna det som att jag var med i en livesändning av Guldlock. Och banne mig. I min soffa låg dotter (dy) och sov. 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Där låg hon guldlock ❤️
Hoppas hon inte är sjuk?
Då fick du dela med dig av pizzan?
Kram

2014-09-17 @ 08:27:14
URL: http://meramickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Hahaha!!! Jag tycker mej känna igen detta...

2014-09-17 @ 17:05:39
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0