Hemma igen!

Så har vi varit hemma några dagar. Semestern var jätteskön. Hade det jättebra både i Berlin och Prag där det var mycket gå omkring och titta, Och åka buss. Och skönt i Italien med sol och bad och slappa på en strand. Men hur det än är så längtar jag ändå hem efter ett tag. Jag kan inte ens säga vad jag längtar efter. Min kudde och knäckebröd låter ju lite .... sådär. Ska iaf ta kudden med mig nästa gång. 
 
Precis när vi körde in i Sverige (Malmö) så plingar min telefon. Det är goda vännen C som undrar om vi möjligtvis är i Sverige och har lust att komma till dom redan samma kväll för mat och övernattning. Jag svararde att "jo, vi är trötta och griniga men kommer gärna" och det blev lika bra som vanligt. Så skönt med vänner där man verkligen bara kan koppla av och göra ingenting om man känner för det. Vi badade i deras pool, åt och hade en bra kväll. Jag tycker dock lite synd om deras yngsta dotter. Mannen och barnen hade precis kommit från en minitältsemester och det ända den yngsta dottern sa på hemresedagen var att hon längtade till sin säng. Och så tog jag den... 
 
Nu har vi träffat barnen (våra) och legat på stranden några dagar. Och tittat på åskoväder på eftermiddagarna och kvällarna. Skönt att vara hemma. Ska bara hitta lite ork och lust att ta hand om alla flyttlådor som står i hela lägenheten. 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter som ni har haft det jättebra på semestern :-)
Det har vi oxå :-)
Visst är det härligt när man kan umgås med vänner utan att det behöver vara så märkvärdigt.. Man bar ÄR. O det är hur kul som helst.. De vännerna ska man ALDRIG släppa taget om....

Mysigt med lite sol o bad, det har vi fått enormt mycket av denna sommar ☀️☀️☀️

Ta det nu lite lugnt ngr dagar så kommer nog fixa iordning listen så småningom :-)
Kram ❤️

2014-07-29 @ 15:51:49
URL: http://meramickis.blogspot.com
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Vilka härliga vänner som slänger iväg en inbjudan så där. :-)

2014-07-30 @ 23:10:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helga

Wow vilken resa! Låter ju underbart, men visst kan man längta hem efter ett tag. Jag längtar alltid hem när jag är bortrest genom jobbet iaf.

Vet inte om jag åkt direkt till vänner så där. Härligt spontant gjort av er!

2014-08-01 @ 00:21:12
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0