Vinter

Jag tror jag har haft den bästa vintern på länge (nu pratar jag bara väder). Jag brukar säga på jobbet att "vad är det för fel på fem grader plus och regn?" Och i år verkar jag verkligen ha blivit bönhörd. Jag måste dock säga att jag är rätt ensam om det önskemålet. 

Häromdagen vaknade jag i alla fall före klockan. Eftersom jag inte kände för att stiga upp direkt låg jag kvar och kollade på Facebook på mobilen tills klockan ringde. Där såg jag att "alla" skrev om massivt snöoväder överallt. När klockan ringde sa jag till maken att dra upp persiennen för att se hur illa det var. Själv vågade jag inte. Detta var resultatet: 




Helt okej. 

Kommentarer
Postat av: Lotti

Håller med dig Åsa! Vad är det för fel på plusgrader???

2014-01-17 @ 09:51:45
Postat av: Helga

Lite lagom med snö kan pigga upp men inte två meter och allt vad det innebär med skottning mm. Här har vi kanske 10cm och det räcker bra. Lite påspädning då och då så det är vitt så är jag nöjd...

2014-01-17 @ 10:58:17
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mickis

snö=ren hund :-)
jag vill gärna ha ngr dm snö sol & 5-6 minusgrader men inte slask!!

Kram ♥

2014-01-19 @ 21:51:57
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0