Winnerbäck!

Efter härliga dagar i Florens var det vardag igen. Rätt skönt dock att komma tillbaka till sin egna säng. Och så blev det söndag och dags för Halmstad och Winnerbäck. När vi kom in blev jag glad. Jag var rädd att det skulle vara stort och opersonligt med tanke på att konserten skulle vara i en stor ishall men de hade stängt av bitar så det kändes rätt litet och mysigt. 
 
Konserten var fruktansvärt bra, han sjöng lite annorlunda mot tidigare. Mer öppet och lite hest. En av de gamla låtarna (Mareld, brukar inte vara nån av mina favoriter) sjöng han så naket och starkt att jag fick ont i hjärtat. Kanske en av anledningarna att Markus Larsson i Aftonbladet skrev att "Det var som att lyssna på en depression. Jämfört med kvällens version av "Mareld" känns liemannen som Lasse Kronér.". Humor tyckte jag. 
 
Sen blev det lite ljusare men bra, bra, bra! Två timmar lycka!
 
Inte blev det sämre över att han kastade ut sitt plektrum till mig efter sista låten. Det ska ramas in och sättas upp! Det är som dotter (dy) svarade på sms-et jag skickat till barnen: "ååååh tänk att lasses svettiga händer har hållt i det! lyckost dig!"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilken otrolig tur att just du fick plektrumet :-)
Vårda det ömt!

låter som en riktigt bra avslutning på ett fantastiskt höstlov :-)

Kram

2013-11-04 @ 22:41:15
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Helga

Fasen vad roligt! Hur kom det sig att du fick plektrumet tror du? Känner han igen dig? Eller var du helt enkelt bara snyggast?

2013-11-05 @ 08:51:17
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0