Läxa

Fick en fråga av en läkare som jag inte riktigt kunde besvara. Jag kom då på att jag ju bloggat rätt länge och skrivit om lite ditt och datt. Så för att hitta svaret där har jag läst igenom hela min (denna) blogg från starten 26 juni 2007 (hade en annan blogg innan men den blev aldrig nåt bra). Vansinnigt kul!
 
Så mycket jag hade glömt! Så mycket som ändå har hänt under åren. 
 
Såg också att jag skrev om att jag skrev dagbok (som det hette på den tiden) på Lunarstorm också, från 2002 till 2007. Jag fick då ett råd av M att spara ner dom innan jag stängde sidan. Det gjorde jag. Men var la jag det dokumentet? På min gamla tömda dator? Eller? Hade varit kul att läsa de inläggen också. Jag får leta vidare. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mickis

Ja min blogg på lunar försvann oxå....

Men visst är det kul att kika tillbaka i bloggen. Som en bra bok.. ja dagbok då...

Ha en fin söndag!
Kram

2012-11-04 @ 09:27:25
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Jag har oxå läst om delar av min egen blogg och upptäckt att jag visst kunde skriva både roligt och intressant! En överraskning, för jag tycker mest jag skriver småtråkigt om min småtråkiga vardag, precis som du saluför din blogg med!! :D

2012-11-04 @ 14:02:45
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Helga

Oj, det måste ha varit kul att läsa tillbaka så, men hjälp vad mkt jag skrivit - det skulle aldrig gå!?

2012-11-04 @ 15:50:00
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Catta

Jag har sparat mina gamla dagböcker från Lunar, och jag upptäckte vid en genomläsning, precis som mammakero, att jag kunde skriva riktigt kul ibland. Kanske dags att ta upp skrivandet igen?

2012-11-04 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0