Påsk

Påskhelgen susade förbi. Ovant att inte vara i Enköping. Vet inte om det har hänt sen jag föddes att jag inte var där en påsk?
Vi hade trevliga vänner på middag på påskaftonen. Spelade spel och hade det bra.
På påskdagen fick jag äntligen till det att träffa en nätvän live för första gången. Vi träffades på Lunarstorm för ... länge sen och har nu kontakt via bloggar och FB. Förra året var det nära (but no cigarr) på träff uppe i Ö-vik men träff på en pubrestaurant i Göteborg funkade också mycket bra. Inte sista gången hoppas jag.
Denna vecka läggs det mest fokus på att rensa. Bagageloppis på lördag. Bilen lär vara överfylld.

Kommentarer
Postat av: mickis

Kul att träffas :-)

Då har ni ju känt varandra lika länge som vi...-typ :-)



Låter kul med ett pub besök :-)

Vi firade julen hemma istället för stugan & det gick oxå bra, riktigt bra, även om det varit kul att ha gjort som traditionen säger... ;-)



Ha en fin tisdag!

Kram

2012-04-10 @ 14:16:38
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Om du nu skulle få för dej att spontanåka till Hornborgasjön, så säj för all del till! Det skulle vara hur kul som helst att träffa dej! Synd att ni dubbelbokat, det är alltid roligare att göra saker ihop med någon...

Bagageloppis? Var ställer man bilen då så att folk hittar en?

2012-04-10 @ 17:39:37
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mammakero

Nä, jag varken Fbar eller twittrar. Jag läste en länk till FB och såg den kommentaren och skrattade gott!

2012-04-11 @ 06:48:18
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Helga

Det låter spänannde med IRL-träff, men lite läskigt också!?



Lycka till med loppisen :)

2012-04-11 @ 10:05:51
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: M

Aspelut inte siksta gången! Och visst är det ganska skoj att man träffats på Lunarstorm???:)Det är ju näst intill kult!

2012-04-22 @ 11:43:05
Postat av: M

Mina barn skulle förresten göra sig roliga innan du och jag skulle ses och drog till med att "Du kanske har träffat henne på LUNARSTOOOORM" Snopna de blev när jag sa..jo det har jag faktiskt när jag tänker efter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0