Trött

Ibland blir jag så trött på det här inskränkta stället jag bor på. Idag när barnen och jag skulle ner till sjön för att fota lite så åkte vi ner till sjön genom en bom. Den bommen får egentligen inte stå där eftersom det nedanför är en båtramp som man inte får stänga av, enligt kommunen. Bommen var i alla fall upplåst så det var bara att öppna, åka ner och stänga efter oss.

MEN! När vi skulle upp igen har nån av idioterna som bor där låst bommen så vi inte kom igenom. Tur att äldsta dottern har lite  kunskaper i att komma igenom lås. Annars tror jag att jag hade kört genom bommen på ren ilska.
Fotosessionen gick helt okej i alla fall. Eller, någorlunda.
Jag vet inte om dottern med pojkvän hade ställt upp om jag redan innan hade sagt att jag förutom korten på de båda ville ta kort på dom när de var sminkade och sen hade massa vatten på sig (hade med en blomspruta). Men lite kul var det. Tyckte jag i alla fall som stod med varma kläder.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Snygga bilder!

2011-10-23 @ 19:57:24
Postat av: Peter

Äckligt lik mamma som ung.......

2011-10-23 @ 20:42:10
Postat av: mammakero

Coolt med hängslor!

De stod ut för bilderna skulle bli så bra som de blev!!

Tur att det finns hårnålar (eller?)

2011-10-24 @ 07:05:36
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mammakero

Alla 24e. Mer eller mindre otur varje gång... Denna dag var en mellandag i otursmängd...

2011-10-24 @ 22:16:53
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Helga

Så dumt! Tur att ni tog er därifrån... Lite som gjort för en deckarintrig annars.



Jättefina bilder!

2011-10-25 @ 12:52:23
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

idioter. flytta till Göteborg hehe. otroligt fina bilder!!!

2011-10-26 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0