Plugg (igen)

Jag var ju lite tveksam till att söka in på universitetet på halvtid (nätbaserad) i vår. Jag tyckte att 50% kanske lät lite mycket även om den kreativa fokuseringen lät lockande. Så när Å hittade en annan kurs; en nätbaserad kurs på kvartsfart lät det mycket bättre. Även om det var mer teknisk intriktning (fotoshop, kamerateknik osv). Att plugga 25% lät mer lagom eftersom vi ska jobba som vanligt.
Men men. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Å hittade även en annan kurs hon blev sugen på och jag anmälde mig till den 50%-iga kreativa kursen också. Så nu ska jag läsa 75% i vår. Och jobbet på det.
Bra tänkt!
Men eftersom båda mina Å:n har lovat att stötta tror jag att det funkar.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag säjer bara LYCKA TILL!! Och hoppas att det blir vad du tänkt. Det är lite av ett lotteri, att bestämma vilket program/kurs som just du själv vill lära dej.

2011-10-18 @ 19:17:34
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: helga

Du blir nog olycklig om du inte har kurs också! Det låter spännande...

2011-10-19 @ 17:56:55
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0