27 okt

Var på bio med jobbet igår. Eller inte med jobbet kanske men kommunanställda fick gå om de ville. Inte så många nappade. Kanske beroende på att filmen inte var helt ny men för mig som inte sett den var det ett tillfälle att nappa på.
True grit hette filmen. Den var riktigt bra. Den unga tjejen som spelade var superduktig skådis och att sen andra som Jeff Brigdes och Matt Damon var med gjorde ju inte saken sämre.
Idag fyller min yngsta lilla bebisdotter 17 år. Helt otroligt! Det var ju vad jag var förra veckan...
Grattis gumman!!!

Kommentarer
Postat av: mammakero

Inte heller jag har sett den filmen. Varför just fick kommunanställda se just den filmen?

Grattis till 17 åringen!

2011-10-27 @ 08:45:52
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Helga

Den filmen har inte jag sett, kanske skulle hyra den då...



Grattis till bebisen!



Mina bebisar fyller snart 19 resp. 17. Huh!

2011-10-27 @ 13:18:56
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0