Wördfjud

Har, liksom många andra, fastnat i Wordfeud-träsket, alfapet på mobilen. I början var jag på gränsen till fanatisk, nu klarar jag av att höra ljudet från mobilen utan att släppa allt jag har för händerna om det är så att jag sitter taskigt till.

I början när jag spelade kände jag ingen annan som spelade så jag bjöd in lite folk på måfå (spelet fixar det snabbt och lätt). En person jag spelade mot då spelar jag fortfarande med. Vi är rätt jämna. Vinner, typ, varannan gång. Kul! Och när jag då för några månaders sen, låg inne och väntade på operationen var det hans wordfeudinlägg som räddade min dag.
Men idag! Nu när jag inte har nåt att göra. Nu har tydligen alla skaffat sig ett mobilfritt liv. Och inga nya inlägg kommer.

Kommentarer
Postat av: Maria H

jag har haft ofrivillig avvänjning av wf pga stäniga "connection error"

2011-11-04 @ 17:51:14
Postat av: Åsa

Och vill nån spela mot denna trevliga motspelare (men han är tuff!) så heter han spaarrow. Spela på egen risk!

2011-11-04 @ 18:56:25
URL: http://wessand.blogg.se/
Postat av: mickis

jag har oxå fastna i wordfud träsket :-)

& just nu plingade mobilen på mej...



ha en toppenlördag :-)

Kram

2011-11-05 @ 10:38:42
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Har inte internet på min telefon, ett aktivt val jag gjort. Vi får se om/när jag köper en Iphone, hur det känns då. Det är verkligen ALLA som spelar det spelet!

2011-11-05 @ 13:56:04
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0