Bröllop

När Victoria och Daniel gifte sig var jag inte hemma men jag hamnade i alla fall framför något sammandrag någon dag efteråt. Jag kan inte säga att jag var så intresserad egentligen, jag är inget jättestort fan till kungafamiljen (men har väl inte heller något emot dom). Men hur som helst förvånade jag mig själv genom att sitta och snyfta när jag såg dom. Dom såg så lyckliga ut. När äldsta dottern såg det förbjöd hon mig på stående fot att närvara när hon en dag gifter sig. Hon tror att jag kommer skämma ut henne totalt. Och helt fel har hon väl inte. 

I lördags på bröllopet i Falun räckte det att jag såg vännen C i altargången för att jag skulle börja igen. Värre än nånsin. Som tur var hade kollegan en gammal Sibyllaservett i fickan som jag kunde få. Tur inte dottern såg mig där... 

Det var i alla fall ett jättefint bröllop. Brudparet såg så lyckliga ut och jag tycker att dom passar jättebra ihop och jag tror och hoppas att dom kommer att bli mycket lyckliga.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härligt vännen! Det är du och jag, som står där och snyftar! Det räcker med att brudparet ser vackert ut och musiken är vacker, så faller de första tårarna. Ser de dessutom ut att vara lyckliga med varandra, så är det kört!

Den röda hårfärgen är så himla snygg! Hade jag inte blivit blondin, så skulle jag velat ha den! Humöret är dock något som skvallrar om fel hårfärg, enligt min man.

2011-05-16 @ 14:15:30
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: helga

Jag är precis likadan... bölar gärna och ofta särskilt på bröllop och begravningar.

2011-05-16 @ 19:05:49
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mickis

Det är så vackert och stämningsfullt på bröllop... så mycket känslor i omlopp, inte alls konstigt att man blir emotionell...



Jag är säker på att dottern vill ha dej där då hon gifter sig :-)



Ha en fin kväll!

Kram

2011-05-16 @ 19:49:09
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: jessica

Bröllop är ju bara för vackert... =) fin blogg du har =)

2011-05-17 @ 10:47:12
URL: http://www.bonusfamilj.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0