Så var veckan slut. Den gick ruskigt fort....

Så var veckan slut. Den gick ruskigt fort. Helt slut är jag men har samtidigt lärt mig massor. Hade rätt dålig koll på photoshop men har, trots att kursen inte skulle vara tekniskt inriktad, lärt mig massor. Mersmak helt klart. Har i huvudet ett tema/projekt jag ska testa i sommar. Katten är kvar hos veterinären. Han har fått några dagar till på sig att piggna till. Nu efter kursen är slut kommer kära maken och hämtar och det blir en tur uppåt höga kusten. Får hoppas att jag hittar en tvättmaskin på vägen.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Det är jättekul med photoshop, men jag kan så lite, skulle behöva gå kurs och lära mej mer!

2011-07-22 @ 19:33:00
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

nämen... mår katten dåligt än...? håller tummarna för er katt :-)



Ha en godnatt

Kram

2011-07-23 @ 23:13:17
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0