Postträff

För massa herrans år sen, när hjulet precis var uppfunnit och jag var ung och okysst (typ 1989) gick jag en utbildning till postkassör. Vi var sju stycken i vår grupp (om man bortser från en som hoppade av under utbildningens gång) och vi umgås fortfarande. Ibland ofta och ibland mer sällan men minst ett par gånger om året blir det allt. Idag var det dags igen. Fem av sju kunde komma.

Vi kom bland annat att prata om Facebook och bloggar. Den ena bland oss totalvägrar FB (men läser gärna bloggar) och några av oss är helt fast. Den totalvägrande undrade också om jag tänkte blogga om vår träff men vad ska jag säga? Det beror helt på hur många hemligheter som kom upp som jag kan skriva om och tyvärr var de alldeles för få.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Kul att hålla kontakten, trots att man gått åt olika håll i livet efter! Jag är oxå en som inte vill ha med FB och göra, tycker att jag är tillräckligt transparent som det är i cybern... Fast nu när båda döttrarna och massor av släktingar som bor långt bort har det, så har jag börjat fundera...

2011-01-27 @ 06:29:55
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: helga

De är inte många av mina vänner/ släkt som vet att jag bloggar. På nåt konstig sätt känns det lite skämmigt. Samtidgt tycker jag ju att det är kul och utvecklande. Många verkar ha så bestämd uppfattning om bloggare...

2011-01-27 @ 09:42:51
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mickis

Ja men du omnämnde det ju iaf :-)



& jag tror faktiskt inte alls att du var ung, jo ung var du ju... men inte okysst 1989...



Kram

2011-01-27 @ 15:31:26
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: lotti

Va härligt att du skrev om oss och vår träff, så glad jag blir ; )Vänta till efter vår helhelg, då kanske det kommer fram spännande skvaller!



Kram från FB-vägraren!

2011-02-21 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0