Inte mest off, i alla fall.

Hade en duktig man som kom och höll föreläsning i lokalen idag. Om självkännedom, ungefär. Det blev intensivt men riktigt bra.

Efter det hämtade maken upp mig och vi åkte till goda vänner på middag. Jag som känner mig allmänt off och trist kom på att jag nog inte är tröttast i världen trots allt. Vi kom att prata om Snobbar som jobbar. Vännen, som är tio år äldre än vad jag är, säger då att "Det är ju inte klokt, det var ju fyrtio år sen det programmet var nytt." Sen vänder hon sig till mig och sa "Fast för dig är det ju bara trettio år sen."
Är hon bäst på matte, eller vad?

Nu avslutar jag dagen med en bit ugnspannkaka (som dottern gjort) och ett glas rött. Inte den bästa blandning  världen men....


Kommentarer
Postat av: mickis

skratt efter hur många glas vin uttalades denna smarta tanke...?



Tycker kombinationen ugnspannkaka rödvin är tveksam.. men man tager vad man haver ;-)



Önskar dej en fin söndag!

Kram

2011-02-20 @ 09:41:44
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: helga skrattar

Hihi... det är svårt med matte...



Jag gillar din mat/vin-kombination ;)

2011-02-20 @ 18:48:00
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

HAHAHA!! För dej är det bara 30 år sedan... Vad jag skrattade åt det, för det är faktiskt en sån grej som jag skulle kunna kläcka ur mej...!

Hon blev nöjd med flera bilder! Det gjorde mej faktiskt jätteglad! Jag kommer att visa bilderna lite senare i veckan!

2011-02-20 @ 18:48:12
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0