Flytt

Det går upp och så går det ner. Och så banne mig upp igen. Tur det. När jag var yngre (och inte bara då) tyckte jag att jag var lite manodepressiv och levde i en normal värld. Nu tycker jag mer att jag är normal men lever i en manodepressiv värld.
I helgen körde fyllde vi släpet med dotterns grejer så nu är hon (nästan) färdiginstallerad i lägenheten. Lite småsaker är kvar men vi kör lite lådor då och då eftersom vi ändå åker förbi när vi åker till jobbet.
Var även på fotoklubbens höstpremiär igår. Hoppas att jag hinner gå på många träffar under hösten.
Annars är det mest jobb, jobb, jobb. Nya elever, nya att lära känna, nya planeringar och nytt program.

Kommentarer
Postat av: mickis

Det går upp & det går ner, bergochdalbana så långt jag ser, ena dan är högsta vinsten på lotteri, andra dan så är det ingenting just som en kalldusch.... ;-)



Du kan ju köra dit en sak i taget till dottern så blir inte själva flytten ifrån dig så dramatisk ;-)



Härligt att skolan kört igång igen, så du får lite att göra ;-)

Ha en finfin dag!

Kram

2011-08-23 @ 15:11:23
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Ditt liv i normalfas är bergochdalbana i hastighet! Jag fattar inte var du hämtar orken ifrån...! Jag är nämligen död av trötthet varje dag. Trots vackert väder och värme (för en gångs skull) så satt jag framför tvn och kollade film med dottern. Orkade inte gå ut...

2011-08-23 @ 20:47:04
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0