Styrsö

Så var jag hemma igen. Men vilken härlig helg det blev. Researrangören hade gjort sitt bästa så hon hade även fått solen att skina.

Fredag när alla kom satt vi i vårt lilla hus (där vi var ensamma) och åt och pratade. Lördagen gick åt att promenera på ön, fika, äta, sola (och det känns idag!) och slappa. Middag på kvällen på Pensionatet. Också det jättemysigt.

Idag när jag kom hem gick luften ur mig. Efter en fika på altanen (har jag gjort nåt annat än att äta?) ramlade ner i sängen och sov en timme.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det låter som en fantastisk helg! Alla bra ingredienser! Kul att sammanhållningen är så bra att ni träffas efter 22 år och har kul ihop!

2011-04-11 @ 09:24:26
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0