Produktiv dag

Har hunnit med riktigt mycket idag. Äldsta dottern och jag åkte till Borås på förmiddagen. Där passade vi på att hämta min väska som jag åkte från igår hos vännerna. Sedan var dottern på anställningsintervju för sommarjobb. Det gick så bra att hon ska börja jobba nu på lovet redan. Efter det hittade jag äntligen en klänning till bröllopet vi ska på i maj och vi ramlade in till en frisör som dottern gillar och fick klippt oss båda två. Rätt välbehövligt i alla fall när det gällde mig. Jag tror det var minst ett halvår sen sist.

Nu ska jag ut i solen på altanen och ta med lite korrläsning till äldsta dotterns och hennes klasskompisars bok som snart ska tryckas.

Kommentarer
Postat av: Helga

Vad bra när man får så mycket gjort! Kul både med klippning och klänning.



Vad är det för bok de skriver?



Sv; Nej, vi köper våra uniformsskor själva...

2011-04-19 @ 18:35:50
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mickis

en effektiv dag :-)

Tänk att du klarar dej så bra utan ena tummen... ;-) Den håller jag hårt i nämligen ..



Ha en fin onsdag!

Kram

2011-04-20 @ 10:27:25
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0