Lugnet infinner sig

Våren är här och lugnet infinner sig. Gjorde vårens sista stora jobb i torsdags. Bästaste J och jag fick en hel del folk till slut. Sista dagen bara ramlade det på. Och riktigt bra gick det.

Igår och idag har vi varit sociala med äldsta dottern som är hemma från folkhögskolan och hennes pojkvän. Vi satt och spelade spel halva natten igår och har grillat och haft det härligt idag. Har inte ens tänkt på att sätta på datorn eller på att plugga eller på att städa eller nåt annat "dåligt samvete" som brukar fylla min hjärna. Riktigt skönt.

Nu ska jag ut och fortsätta läsa en bok som en elev "tvingar" mig att läsa: Älskade Mikael. Inget jag har hoppat högt av glädje av än men vem vet?

Och det bästa av allt: Påsklov!

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilken otroligt bra start på påsklovet :-)



Tack för att du offrar hela ena tummen åt mej... Jag kommer återgälda det på ngt sätt ;-)



Ha en fin kväll!

Kram

2011-04-17 @ 19:06:37
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Vad skönt med påsklov! Det har varit en underbar helg för mej med! Älsta dottern och hennes fästman har hälsat på och vi har bara umgåtts och myst!

2011-04-17 @ 20:08:59
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: helga

Skönt med lov. Det har maken och dottern också, men sonen ska jobba 2 dagar.



Jag jobbar mest hela påsken tyvärr...



Fortsätt göra sånt du gillar bäst ;)

2011-04-18 @ 19:06:37
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0