Sömn

Sov lite lite mellan fredag och lördag. Och igår hade vi vännerna här på middag (som ena vännen fick laga...). En härlig kväll blev det och sent kom jag i säng. Och så vaknar jag svintidigt ändå. Varför? Sömn = överskattat?

Nu sitter jag här och längtar efter lussekatter. Hade jag haft saffran hade jag ställt mig och baka. Får väl nöja mig med tårtan jag ska baka till dotterns födelsedagsfirande idag. Hon fyller egentligen på onsdag men släkten kommer idag eftersom hon inte är hemma då.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Visst är det underligt! Så känner jag med, julkänslor (adventskänslor är kanske mer rätt) så fort det har snöat stora flingor! Trots att det är oktober - och alldeles för tidigt för snö - så får jag lust för att julpynta och käka pepparkakor/lussebullar!

2010-10-24 @ 13:39:58
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad gör du idag?(:

2010-10-24 @ 14:06:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0