Hektisk, men bra, helg.

Vilken helg!

1. Lördag förmiddag. Stressade iväg till Kullavik för att se Helena Blomsljus underbara tavlor på utställning. Jättekul att få vara med på vernissagen. Tyvärr blev det lite hektiskt eftersom vi innan kl 15 var tvungna att vara i Växjö för att hinna med
2. Chokladprovning. Åtta små ynka bitar. Vi tänkte nog alla att "hallå eller? Vad är detta?" Men vi var mer än nöjda efter hälften. Det är väl så med "riktig" choklad.
3. Övernattning i Växjö. Mysigt. Var, mot alla odds, hungrig efter provningen så jag ville ha mat! Det fick jag. Sen blev både maken och jag så trötta att vi ramlade in på rummet och fastnade framför Andra chansen.
4. Vaknade tidigt. Åkte mot Kba där J och jag skulle ha kurs. Är så glad att få jobba ihop med honom. Och jag tror och hoppas att deltagarna var nöjda också.
Sen dessutom
5. Universitetsplugg i bilen till och från Växjö. Det finns nog inget ställe där jag pluggar så bra som i bil. Det finns liksom inget annat att göra. Hemma finns massor.

Nu har jag ramlat ihop i soffan med ett glas vin. Snart hägrar sängen. I morgon blir det jobb för första gången på länge.

Kommentarer
Postat av: Daniel

oj vilken helg!



Sov så sött å njut av vinet!

2010-03-08 @ 12:24:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, ja det var mycket på en helg!



Jag gillar också Växjö även om det var ett tag sedan jag var där senast.

2010-03-08 @ 19:23:20
Postat av: mammakero

Jösses vilken helg! Den verkade ännu mer fartfylld än vår Kielhelg! Plugga i bil? Det kan inte jag göra, för jag kan inte ens läsa en serie i bilen. Då mår jag bara illa...

2010-03-08 @ 19:28:11
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: mickis

Låter som en bra men stressig helg...

Va bara 8 chokladbitar.. Tyckte jag läste ngt om någon som skulle vältra sig i choklad hela helgen... ;)



ha en fin onsdag!

Kramen

2010-03-10 @ 13:09:40
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0