Pussel

Har kommit in i en pusselperiod. Lite småskämmigt så där. Pussla, det är det väl bara nördar som gör? Och allvarligt talat, finns det sämre årstider än sommaren att pussla på? Nu ska man ju vara utomhus, njuta av sol och värme, inte sitta inne och häcka över några bitar som inte vill passa ihop.
Men det är det jag gör. Pusslar. Igår stängde jag av datorn vid elva för att jag skulle hoppa i säng. Men när jag passerade pusselbordet råkade min blick fastna vid en bit som eventuellt kunde passa på ett ställe. Jag blev kvar vid bordet till två i natt. Idag har jag suttit halva dagen med ryggvärk och solbrist som resultat. Och ett färdigt pussel.
Nu startar jag på nästa.

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe härligt! puzzel-go go!

2010-07-01 @ 12:54:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mickis

Pusslande är kanske just den avslappning du behöver...



Ha en härlig helg!!!

2010-07-02 @ 07:33:39
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0