Sommarkläder

Att jag, när jag är i starkt behov av varma tröjor, kom hem med tunna tunikor skrev jag ju om för några dagar sen. Jag undrade också vad Freud hade kunnat säga om det. Nu är jag inte säker på att Freud hade haft svaret men jag har fått det i alla fall.

Vi bestämde oss väldigt hastigt för en resa. En resa till solen. En resa till solen i Egypten. Maken får inte folja med, dock. Istället tar vi (barnen och jag) med kära mor. En vecka i solen i Egypten. Mat, sol, vin, sol och bra böcker. Och mina nya kläder. Och sol.

Ja, det kan jag överleva. Den 14 mars åker vi. En slö vecka. I sol.


Kommentarer
Postat av: helga

Åh, det låter helt underbart!!!

2010-03-01 @ 10:26:07
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0