Kommentarer

Har haft problem att kommentera bloggar jag läser. Helt plötsligt ska man fylla i en kryptisk text, som för övrigt, väldigt sällan funkar. Det här har gjort att jag inte har kommenterat som jag brukar.
Igår fick jag mejl av en av mina bloggvänner som skrev samma till mig. Att hon inte kunde kommentera sen den texten kom. Varför har det blivit så? Undra om det är nån inställning som är fel. Ska genast kolla. Och jag ber även er andra att göra detsamma. Vet inte om det är blogg.se som har det här problemet bara?

Kommentarer
Postat av: MariaH

ja, det märkte jag idag - har inte varit o kommenterat så många blogg.se- bloggar innan men nu är det verifiering på alla?

Hittar du var man kan stänga av det så hojta till

2010-02-26 @ 12:35:27
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Tror det är blogg.se som har problem. Har hört flera som har samma problem

2010-02-26 @ 23:10:15
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: mammakero

Jag har EXAKT samma irriterande problem! Först trodde jag det var bloglovin' eftersom jag oftast är inne och läser den vägen, men upptäckte att det gällde även utanför bloglovin'... Har du hört något mer om det? Jag blev så sur att jag loggade ut och stängde av datorn istället för att skriva något.

Kan vädret ha något att göra med att det blir strul i etern?

2010-03-01 @ 14:10:39
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0