Julafton?

Jobbade, packade inför morgondagens mässa i Kungälv, körde maken och kom sen hem rätt trött på eftermiddagen. Jag tänkte att jag skulle lägga mig en liten stund för att "vila ögonen lite" men vaknade la två timmar senare utan att veta om det är torsdag eller julafton eller vad som är upp eller ner.
Så skönt att jag bunkrat med pizza till mig och kinamat till yngsta dottern. Jag misstänker att jag inte ens skulle klara hitta ut till köket.
Får hoppas att jag vaknat till liv lite grand när jag ska hämta maken vid bussen efter båtmässebesöket (sist jag hörde nåt satt dom och tog en öl, får se om han har sett nån båt när han kommer hem).


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Men oj nu är hon vimsig tror jag. Eller är det ett försenat inlägg somblivit publicerat det var ett tag sen det var julafton.

Hoppas dagen rättar till sig ;o)

2010-02-06 @ 10:34:47
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Helga

Hoppas du kvicknade till sen ;)



Båtarna var nog sekundära...

2010-02-06 @ 10:51:00
URL: http://helga1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0