Utmaning

Utmaning: Fick en utmaning av Mickis.
Då kör vi.


- 4 TV program som jag kollar på för det mesta
Vilken fråga! Jag som nästan aldrig följer nån serie. Men okej.

Så mycket bättre (som iofs är slut)
Julkalendern (fast jag har inte hunnit titta ikapp än)
Doobidoo (som inte heller går längre)
Skavlan


- 4 saker jag gjort idag
Idag? Det är ju så tidigt. Men jag ska:

Få en behandling av H
Träffa A och äta lunch
Träffa bästa J en sväng i lokalen och göra det sista där innan jullovet.
Och plugga förstås. Snart dags för ny inlämning, elevanalys denna gång.


- 4 saker jag längtar efter

Karl Bertil Jonssons jul
Få slappa hela jul-och nyårshelgen och umgås med familj och vänner.
Så sova läääänge.
Våren och sommaren


- 4 saker på min önskelista
Prylar? Nja, inget speciellt men:

Böcker funkar ju alltid
En spahelg
Målargrejer
Många pussar och kramar från barnen


- 4 saker jag hatar

Hatar är väl ett starkt ord men:
Inskränkta människor. Låt för jösse namn folk ha vilken religion och sexuell läggning de vill. Vilka är vi att döma?

Sen ogillar jag skarpt:
Vintern, och då snön och mörkret.
Att frysa
När saker som bilen eller datorn strular. Som nu när jag skrivit inlägget och skulle posta det och internet bestämde sig för att lägga av en stund... Bara att skriva om.


Jag utmanar nu (om ni vill och orkar):
Mammakero, Helga, Pia och Maria (om du "kan" med tanke på att det är en bokblogg du har)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Löööw u!

2010-12-16 @ 08:42:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mickis

Då längtar vi tills alla dessa tv program kommer tillbaka... ;-)



Ha en finfin dag!

Kram

2010-12-16 @ 09:04:50
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Helga

OK, brukar inte anta utmaningar... men kanske denna. Vi får se :)



Kul läsning iaf!

2010-12-16 @ 09:13:51
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: mammakero

Det var kul att läsa! Jag ska anta utmaningen!

2010-12-16 @ 11:07:19
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0