Höst på ingång

Hemma från några härliga dagar på Öland. Måste säga att Öland inte tillhör mina favoritresemål men maken gillar den ön så jag fick ställa upp. Och till min förvåning blev det riktigt bra. Kanske inte så dum ö ändå. Men jag föredrar ändå Österlen.

Har haft lite jobbångest några dagar vilken väl är otroligt korkat med tanke på att jag är ledig några dagar till. Varför då förstöra dem med tankar framåt. Antar att det är för att jag har rätt svårt för hösten. När det blir mörkare och mörkare, regnet och grå grå grå. Och lägg till lite stormar till det.

I morse vaknade jag ändå och kände att det ändå skulle bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Jag gillar mitt jobb och det börjar bli dags att sätta igång igen. Fast jag skulle trots det gärna slippa hösten.

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag gillar hösten om den är fin med sol och hög luft. Är det bara regn, mörker och elände så är det inte alls kul!

2010-08-07 @ 15:50:37
URL: http://helga1.bloggplatsen.se
Postat av: sweetmama

Fy jag börjar jobba på måndag och har redan börjat tänka negativt om det. Som du säger varför förstöra sista dagarna med sånna tankar. Ska tänka om

2010-08-07 @ 19:17:07
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: mammakero

Första delen av hösten kan jag klara utan panik, men när alla löven ligger brunsvarta och blöta på marken, naturen tappar all färg och himmelen är grå... Då kommer paniken!

2010-08-09 @ 12:46:04
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0