Dålig diciplin

Jag läser ju på halvtid nu vilket innebär att jag bara jobbar halvtid på skolan för att just, ja, läsa. Igår var min första "lediga" dag. Och vad svårt det var att ta sig i kragen. Istället för att plugga satt jag vid datorn, jag kollade FB varannan minut och sen somnade jag. Sov nog nästan 3 timmar, tror jag. Antar att det var behövligt.

Som tur var kom jag igång med pluggandet när jag egentligen skulle gå och lägga mig. Började läsa vid elva på kvällen. Och nu ska jag göra mer. Ska ju till skolan idag och då ska vissa saker vara klara. Men jag förstår inte att jag måste ha tidspress på mig. Varför inte göra sakerna i god tid?

Kommentarer
Postat av: mickis

Nä det är dumt att planera in tid för det ena eller det andra.. Rätt som det är händer det & då gäller det att vara redo.. & det är ju du ;)

2009-09-08 @ 13:58:45
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: mammakero

Jag skulle ha jättesvårt att plugga, skulle nog göra som du - sitta vid datorn och sova....!

2009-09-08 @ 18:26:19
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0