Ett härligt liv

Nu börjar det både lugna ner sig och röra på sig. Det låter lite schizofrent kanske men allt verkar gå åt positivt håll. Inte alls dumt.

Igår hade jag smurfjägarna här på besök. Vi var ute en sväng i skogen men allt vi fann var en liten huggorm. Jättefin. Den låg bara still och tittade på oss och vi kunde gå nära och, i vår tur, titta på den.

Efter det var familjen och grattade syrran, som egentligen fyller år idag. Grattis grattis söstra mi! Och resten av kvällen tillbringade vi hos grannen. De har huset som sommarstuga eftersom de bor i England så det var kul att få prata lite med dom igen.

Idag bär det av till Smögen Spa över helgen. Sämre kan man ju ha det. Lätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en natur vecka som börjar 25... Inn an jag slutar på riktigt... Sedan jobbar jag ju typ HEELA sommaren.. Så inte så mkt fusk va ? ;)

2009-05-22 @ 20:30:07
Postat av: Helga

Vi hade en huggorm på tomten vid stugan - inte så kul... men de är ju fridlysta. Låter som du har en kanonhelg :)

2009-05-23 @ 09:33:55
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mickis

näää man kan ju inte hinna med både spa helg med vin & grejer samtidigt som man fixar med blomkrukorna.. Nä lyxlivet gå först!! ;)

2009-05-24 @ 18:40:00
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0