Vaknade på fel sida

Hade en jättebra dag igår när jag var ledig. Tog det lugnt hela dagen, nästan, åkte och handlade kläder med barnen och ta mig tusan, till mig med. Sen träffades min lilla "rotaryklubb" och bestämde oss för en helg på Smögens spa (eller vad det hette) i maj.

Sen hände nåt. Kom hem sent, sov dåligt, är lite förkyld vilket märks på nätterna och eftersom jag inte kan sova när jag inte kan andas gav jag upp kl 5 och gick upp. Det gick så klart ut över mig själv, kollegor och i viss mån elever. Nu efter en kväll på IKEA där vi fick gjort en del nödvändiga inköp är jag på gång igen.

Kommentarer
Postat av: mickis

En shoppingrunda på IkEA kan bota de värsta av åkommor..

Krya på dig!



Kram

2009-03-19 @ 09:17:14
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Christina

Krya på dig...jag är bättre i min hals men inte helt bra.

Ha en solig och härlig dag...kram!

2009-03-19 @ 09:48:56
Postat av: mammakero

Jag håller med Mickis! IKEA botar alla åkommer om man bara orkar dit....!

Kram!

2009-03-19 @ 14:47:32
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jobbigt när man går upp så tidigt!!!

2009-03-19 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0