Sommarsolståndet

Så har nu en av mina två viktigaste dagar på året inträffat. Sommarsolståndet. Vi firade ihop med några vänner och blev 13 vid bordet. Kanske lite lämpligt en dag som denna?
Jag vet att jag resonerar lite fel men jag tycker att det är rätt jobbigt att det vänder idag. Eller, det har ju redan vänt. Nu blir dagarna kortare och kortare och det finns i mitt huvud trots att jag har hela sommaren framför mig. Nåja, det blir nog bra med det med.
Nu ska jag ut och rulla mig i daggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, nej, nej... påminn mig inte ;)

2009-06-22 @ 19:16:22
Postat av: Helga

Jag har svarat på din fråga om olika resenärer på min blogg...

2009-06-23 @ 15:32:24
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mammakero

Så känner jag med! Det är ändå det som håller mej uppe på vårkanten - det blir bara ljusare....

2009-06-24 @ 06:30:32
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0