Grebbestad

Har tillbringat två dagar med jobbet på Grebbestads folkhögskola. Den var underbar. Låg kanonfint, otroligt god mat, trevlig personal och så hade dom rätt många intressanta sommarkurser. Får väl se om jag nångång kommer iväg på en sommarkurs i keramik nån sommar. Det hade varit kul.

Varje gång vi är på såna här saker med jobbet blir jag mer och mer övertygad om att jag jobbar på ett av världens bästa jobb. På kvällen hade P ordnat en Dobidooliknande tävling som var hur kul som helst. Måste jag berätta att vårt arbetslag vann?

Nu sitter jag på jobbet och räknar ner. Det är nu två timmar kvar till sommarlov! Det ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Åhhhh, vad det låter härligt med SOMMARLOV!

Glöm inte besöka mig på campingen i sommar.

Ha en skön midsommarhelg....

Kramar....

2009-06-18 @ 08:53:40
Postat av: mammakero

Det låter underbart att vara med om en sådan nedtrappning innan semestern tar vid!

Ha en härlig semester och glad midsommar!

2009-06-18 @ 11:56:51
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: madde

Jodå, det gör jag...

Nja, inget att göra just nu bara... Men om ngn vecka så blir det lite fart kanske :)

2009-06-18 @ 21:51:28
Postat av: Maria

vann o vann.. ni hade ju tjuvtränat kom det ju fram

2009-06-19 @ 18:57:42
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0