Brännässlor

Jag förstår det inte men varför finns det brännässlor? Och varför ska jag trampa på varje liten liten liten nyuppkommen planta? Det spelar ingen roll om dom är så små så dom inte ens syns, nog är jag där och trampar ändå.

Körde äldsta dottern till Arvikatåget igår. Hon ska vara funktionär på festivalen i år igen. Det var tur att vi hade så gott om tid på oss eftersom vägarbeten gjorde att det inte alls bara var att köra vanliga vägen till Centralen. Jag trodde jag skulle bli tokig! Att köra bil i stan när man har lite bråttom och inget funkar, nä, det är inte min bästa tålamodsprövande aktivitet.

Idag väntar havet på yngsta dottern och mig. Ska göra söstra, systersonen och mamma sällskap på Fiskebäck. Har inte varit där på flera år.

Kommentarer
Postat av: Helga

Havet... åh, det låter underbart! Längtar... maken ringde och sa att de har 23 grader i vår havsvik på landet.

2009-06-30 @ 11:01:04
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: mickis

Vi får kanske börja kalla dig för nässlan nu då ;)



Hoppas allt är bra & att du är färdigspacklad :)



Ha en kanonfin dag!

2009-07-02 @ 13:49:31
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0