Morgontrotthet

Manga tycker att aldsta dottern ar social och allmant trevlig. Da ska dom se henne pa morgnarna. Igar morse nar vi skulle aka fran Landvetter kl 7 och alltsa var dar vid fem sa var hon inte sa pigg. En man som rakat forvaxla sin jacka och som forsokte skoja till det fick en san mordande blick av dottern att jag trodde att han skulle ramla ner och do av chocken.

Tyckte annars ratt synd om en tjej som satt snett framfor oss pa planet. Hon var sa flygradd att hon var kritvit i ansiktet, hon bet ihop tanderna sa jag trodde att dom skulle ramla av och hon knep ihop ogonen. Men tydligen var det som varst i starten. Sen blev hon lugnare.

Annars ar allt lugnt har i Egypten. Solen som halsade oss valkomna har inte varit pa sitt basta humor idag men det blir nog battre. Enligt dom som bor hemma och passar hus och djur har vi anda en 15-20 grader varmare an hemma. Far val vara nojd med det.


Kommentarer
Postat av: söstra

det får du faktiskt vara nöjd med.

2009-02-10 @ 19:29:59
Postat av: Helga

Hoppas ni får varmare snart och njut nu av semestern!

2009-02-11 @ 09:15:35
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin

Hej! vädret i Egypten kan vara lite lurigt den här årstiden.Men du ska se att det blir bättre :-)

Visst var ni till Egypten förra året också?

Ha en underbar semester.

// Anna-Carin

2009-02-11 @ 09:49:33
URL: http://www.imsefotovimse.blogspot.com/
Postat av: lena

Hoppas att ni får ett riktigt kalas väder där nere.

Jag vill åka igen fast det är bara en vecka sedan jag kom hem:)

Ha det så...fint!!

Kram lena.

2009-02-11 @ 15:24:03
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: M

Ja JAG är ju inte avundsjuk för fem öre..nejnejnej. På lördag åker vi till Kiruna. Det är väl ungefär lika långt som till Egypten men det känns plötsligt som LITE fel håll? Något säger mig att mina söner är ungefär lika pigga då när vi lämnar huset 05.00

2009-02-12 @ 08:12:44
URL: http://www.vk.se/nordmaling/?showblog=346
Postat av: Christina

Så härligt med semester!

Jag är glad för fyra lediga dagar nu. Sol idag och kallt! Ha det gott! Ska till SSG i kväll.

Kramar C

2009-02-12 @ 14:59:00
Postat av: Anonym

åhhh semester..... guuud vad jag blir avis på er...



vad spelar ett dåligt MORGON humör för roll.. Hon sover väl ändå hala vaden om hon får & ´på em kan man ju inte vakna med morgonhumör... ler



Ha det fint i Egypten!

2009-02-13 @ 09:40:05
Postat av: Fru Pusselbit

Det låter som om ni har det riktigt varmt och skönt just nu! =)

2009-02-13 @ 18:00:54
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0