Hanteringen av odöda

Vuxenbok nr två som lästes under veckan var Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist. Efter jag läste Låt den rätte komma in läser jag det jag kommer åt av Ajvide Lindqvist. Tyvärr har ingen av de böcker jag läst än så länge mätt sig med hans debutbok.

Denna bok utspelar sig en mycket varm sommar i Stockholm. Av någon anledning vaknar lik till liv igen vilket ställer till kalabalik både på bårhus, kyrkogårdar och bland anhöriga.

+ Ajvide har ett sätt som gör att jag inte kan låta bli att läsa. Jag fastnar totalt.
-  En bok som lämnar frågor som Hur? Varför? och Och sen? efter sig kan inte få nåt toppbetyg, trots allt.

2/5

Kommentarer
Postat av: Anonym

skall försöka att läsa boken, någon dag. Någon gång. ;) Just nu bluir det nog inte av iaf... Men jag ska låna den. Jag LOVAR!



Angående tattueringen, klart att du ska få se den. Men de dröjer som sagt. Anledningen till att väntetiden är så lång, är för hon som skall tattuera, bara jobbar på torsdagar. :D

2009-02-20 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0