Fortfarande huvudvärk

Huvudvärken är kvar och det är inte migrän det känner jag. Kontrollen på VC visade väl inget jättetydligt. Ska tillbaka igen några gånger och kolla så blodtrycket håller sig i skinnet sen ska jag göra några andra tester. Det får väl gå men är lite tjatigt.

Annars har jag tagit det otroligt lugnt idag. Sovit några timmar på dagen. Har inte tänkt att vara hemma längre utan att köra på som vanligt i morgon.

I morgon har vi även valberedningsmöte hemma hos mig. Det är sista året jag är med i valberedningen, och det känns skönt! En person som är med har inte alls samma åsikter som jag om hur jobbet ska skötas. Vi diskuterar om man ska ringa och kolla ifall de i styrelsen vars uppdrag slutar nu, vill vara kvar eller ej. Jag tyckte att man kunde ringa och kolla för säkerhet skull. Han säger att det ska man inte. Har dom inte sagt att dom inte vill fortsätta så ska det fortsätta. Nåja, jag kan ju inte ens komma på årsmötet så det får dom lösa där.

Ska återigen jobba på att inte ta på mig för mycket saker. Just nu har jag nog med mig själv.

Kommentarer
Postat av: mickis

jobbigt med huvudvärken.. Hoppas det släpper... & att du kan jobba imorron...



ang att ta på sig saker.. ett fenomen som människor som har svårt att säga NEJ kan hamna i... Träna framför spegeln : NEJ NEJ nej ej... Du ska se att du klarar det ler retsamt



Ha en kanonfinkväll

2009-02-23 @ 19:53:04
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0