Den jag ville ha

Under semestern läste jag, förutom ett gäng ungdomsböcker, även två "vanliga" skönlitterära böcker. Den första heter Den jag ville ha och är skriven av Sheila O'Flanagan.

Jag trodde att det skulle vara nåt Keysliknande men nja, inte alls fakiskt. Den handlar som bästa vännerna Darcy och Nieve och hur deras vänskap går åt pipan efter att Nieve blir ihop med mannen som Darcy väntar ska fria vilken minut som helst. Åren går och när Nieve ska gifta sig med Darcys gamla ex bjuder hon in Darcy.

+ Just nu kommer jag inte på så mycket som var bra. Antar att den var rätt okej tidsfördriv.
- Rätt ointressant. Den kanske kan lära mig att inte köpa böcker på ICA?

2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0