Dag tre (ungefar)

Vadret har varit battre an forsta dagen. Har till och med lyckats branna mig lite lite idag.
Hotellomradet ar otroligt stort. Jag tror det ar en fem pooler ungefar, bara nagra koldkansliga barn badar dar, dom ar inte uppvarmda. Daremot ar vattnet skont. Ungefar 25 grader skulle jag tro. Man gar en lang brygga, lite under vatten, ut forbi koraller for att komma ut pa det djupa, under tiden simmar massa fiskar omkring fottterna pa en.

Forsokte aka ivag och shoppa igar men det var helt hysteriskt. Alla slet och drog i oss och barnen. Och vi ar inte pa jakt efter nat speciellt heller sa det blir nog inte sa manga fler shoppingturer.

En av killarna som gar omkring och vill att vi ska komma till en speciell restaurang blev helt fascinerad av aldsta dotterns roda har. Han fragade flera ganger om det var akta och tittade i harbotten pa henne for att se eventuell utvaxt. En gang nar han gick forbi fragade han mig aterigen om det verkligen var akta. Jag svarade jakande och fick da den underbara kommentaren: How come, till svar. Vad ska man svara pa det?

Kommentarer
Postat av: mickis

ler because she is related to Pippi Longstocking :P



Du tror inte du kan skriva om ngt annat än koraller & att du bränt dig & poolområde varma pooler mm.. Här är det -13* fast sol har vi ju iof



NJUT av ledigheten

2009-02-13 @ 09:42:13
URL: http://mermickis.blogspot
Postat av: Helga

Bra svar av föregående talare ... :)



Det låter härligt allting utom shoppingen. Synd att de ska vara så där. Man vill titta i fred.

2009-02-13 @ 09:49:26
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Fru Pusselbit

Det låter som om ni har det underbart, förutom shoppingen då... Jag önskar er en underbar helg där nere! =) kram

2009-02-13 @ 18:03:08
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Fru Pusselbit

Önskar dig en trevlig och härlig alla hjärtans dag! =) kram

2009-02-14 @ 11:37:13
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0