Födelsedag

Maken fyller år idag. Den 19 dec, hur tänker man då? Jag brukar skälla på honom varje år, han hävdar att han är oskyldig men kan man lita på det?

Idag märktes det att barnen börjar bli större. Att sjunga för födelsedags"barn" är nåt vi alltid gör, även om jag misstänker att det främst är jag som propsar på det och idag var det så dags igen. Grejen är bara att yngsta dottern varit på fest och sov hos kompis och äldsta dottern skulle jobba så det blev lite pusslande. Jag hämtade dottern vid halv nio, vi stötte ihop med äldsta dottern utanför sovrummet. Vi gick in, sjöng lite tveksamt vackert och sen åkte äldsta dottern till jobbet medan yngsta ramlade i säng.

Kommentarer
Postat av: mammakero

HAHAHA!! Spår av nötter...! Jag vet hur det känns!

Vi åker, jag och dottern, för att julhandla idag. Vi har köpt alltför få, jag har bara slagit in 4 än så länge...

Igår var vi hos våra vänner och åt god middag, för han i huset fyller oxå år idag! Inatt sjöng vi för honom! Vuxna barn har vi oxå, lilla dottern ville inte följa med. Hon stannade hellre hemma och åt bacon och körsbärstomater än den goda middag vi blev serverade!

2009-12-20 @ 10:46:39
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0