Utställning

Så var utställningen över för denna gång. Det var riktigt kul! Vi var tre som ställde ut. Två som målar och en som fotar.

Det kom rätt mycket folk och det var inga döstunder. Maten fick vi smyga i oss lite i omgångar. Efter vi stängde gick vi ut och åt och firade en bra dag.

Annars är det rätt mycket nu som Helga så mycket riktigt påpekade. Men som hon också sa, jag gillar det. Denna vecka börjar mina studier så jag hoppas att det inte blir FÖR mycket. Jobb, jobb nr två och halvtidsstudier. Men men, det ger sig. Idag har jag haft en underbart slapp dag. Tvättat, suttit vid datorn och sovit. Tur att grannen släpade ut mig så jag fick nån luft i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag förstår inte hur du får tiden att räcka till!Vad kul att det var välbesökt på er utställning! Jag har bara haft en stor utställning med mina målningar. Då sålde jag alla 10 tavlor jag hade med.

2009-08-30 @ 20:32:43
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vad roligt att utställningen blev lyckad..

Hur får du ork, energi :-P & tid att jobba så mycket & nu oxå plugga. Vad ska du läsa?

Ha en fin måndag!

2009-08-31 @ 07:20:45
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0