Svensson

Nu är det enligt yngsta dottern helt kört. Inte nog med att jag plockar kantareller, vi har köpt husbil också. Hon tycker absolut att jag har blivit Svensson. "Och du som var rätt cool innan". Inte lätt att ha ramlat ner från den positionen men men...

Tanken har funnits några år men det var först nu vi slog till. Det visade sig att de nya 2009:orna var billigare än många begagnade. Firman ville bli av med det gamla och släppa in dom nya. Inte oss emot.

Jag hoppas på många resor framöver. Den första, i morgon, blir inte så långväga precis. Men kul, misstänker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ser behändig ut! Inte så himla stor att det kan bli jobbigt att köra och parkera med!

Jag tycker, så medelålders som jag är, att det är coolt med husbil...! Ha många härliga resor med den!

2009-08-21 @ 23:03:13
Postat av: mammakero

Hrm... det var jag som skrev sist, det blev ett glapp i skrivandet...

2009-08-21 @ 23:04:15
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad roligt :) Grattis till nykomlingen i familjen hi,hi. Kramis.

2009-08-22 @ 16:54:14
Postat av: Helga

Vad spännande... det är nog en liten dröm hos alla att kunna bo där man har lust i sin egen husbil.

2009-08-25 @ 08:24:40
URL: http://helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0