Ännu en vecka...

Så har ännu en arbetsvecka snart gått.
Det är rätt mycket så här i början. Vi ska kolla lite var eleverna finns kunskapsmässigt och lära känna dom bättre. I två dagar har vi haft enskilda samtal. En kanonbra idé och samtalen ger otroligt mycket. Men när man pratat med 15 st i en kvart är det lite svårt att sen veta var man är. Jag börjar fundera "har jag ställt den frågan till den här eleven? Sa jag det här till honom eller till den förra?" Men nu är samtalen gjorda och det känns ännu bättre inför året vi har framför oss.

I onsdags hade jag den första större träffen i lokalen. Det blev jättebra. Alla som anmält sig kom och jag tror och hoppas att alla var nöjda med kvällen.

Ikväll blir det lokalen igen. Då ska vi göra klart inför konst- och fotoutställningen i morgon. Det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Helga

Mycket på G igen ser jag, fast jag tror du gillar det ;)

2009-08-28 @ 18:34:17
URL: http://resaisverigehelga.wordpress.com
Postat av: a home far away

Hur gick utställningen?



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2009-08-30 @ 12:09:58
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0