Bio

Barnen läste boken Om jag kunde drömma i somras. Båda tyckte att den var så bra så de läste även tvåan och trean. Äldsta dottern nöjde sig inte med det utan köpte även fjärde delen på engelska (den kommer på svenska i vår).

Nu har filmen kommit, till deras stora förtjusning. Dom var på förhandsvisningen i torsdags båda två. Idag ska äldsta dottern se den igen, denna gång med pojkvännen, yngsta dottern ska se den med en kompis i morgon.
 
Jag vet inte om jag missat nåt. Jag har läst dom två första böckerna men har ingen jättelust att läsa trean. Filmen får vänta tills den kommer på dvd. Däremot hänger jag som en igel vid Låt den rätte komma in. Den vill jag bli klar med snart så jag kan se den filmen istället. Lite konstigt, vampyrhistorier är inget jag brukar gå igång på men den här är verkligen bra.

Kommentarer
Postat av: helena blomljus

Åhhh vad du skriver härligt!

Skrattade högt då jag läste om din dotter...hm...kände igen mig!

Härligt med filmen och Spa dagen!!

Du e gullig du!

Massor med kramar Helena

2008-11-24 @ 19:06:55
Postat av: Anna-Carin

Hej! jag ska också vänta med tills dn filmen kommer på dvd.

Ha en bra kväll

2008-11-24 @ 20:02:31
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Gullillan

Jag har kommit ifrån allt vad filmer heter, men försöker hänga med ändå så gott jag kan genom kvällspressen..........

men dom här filmerna har jag inte sett nåt om?



Önskar dig en god natt!

2008-11-24 @ 23:27:57
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0