Rätt sen kväll

Det blev senare än jag trodde igår. Vi hade jättekul. Mycket folk var det och rätt mycket vin också. Vi har ju pratat om vår träff länge nu, A och jag, utan att den har blivit av så nu var det verkligen på tiden.

Jag kom hem vid halv tvåtiden, ungefär. Då hade barnen städat undan massa grejer för att förbereda äldsta dotterns kalas på tisdag. Köket var kliniskt rent och alla högar var borta. Underbart.

Mår förhållandesvis okej idag ändå. Ska fortsätta sortera gamla kläder och skor, försöka få klippt av och sytt mina jeans och även komma ut en sväng. Ska göra en liten behandling på yngsta dottern också, vilket jag har lovat henne länge nu utan att det blivit av.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Vad då för behandling? Jag skulle behöva sortera ur garderober, skåp och hyllor. Det var 2 år senaste utrensningen! Fast min tid räcker inte ens till det där jag måste göra... Hoppas att det blir bättre om tid i höst! Då ska jag ta mej i kragen...

Tack för att du tittade in hos mej och att du lämnade en kommentar! Njut av vårens alla vackra blommor om du kan! Det är min målsättning... hihi!!

2008-05-04 @ 15:20:45
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag skulle också behöva rensa bland kläderna och göra mig av med en heldel.
Ha det bra // Anna-Carin

2008-05-04 @ 16:05:58
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: helga

Det låter som ni haft kul :)

2008-05-04 @ 16:22:23
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0