Teater

Dottern hade premiär på sin och sina klasskamraters föreställning Dialoger och monologer idag. Den gick superbra. Dom var jättebra och alla i publiken blev meganöjda (utom kanske hennes kompis E som grät floder. Men jag ska inte säga nåt, jag var nära att börja jag med).

Eftersom de hade skrivit den själv utifrån låttexter och böcker var det ännu roligare. De var så duktiga!
Allt finns inspelat och vi hotar nu med att lägga ut den på Youtube men bara vi andas om det hotar hon oss med livet. Kan vara bra att ha i rockärmen om hon blir bråkig nångång.

Kommentarer
Postat av: helga gapflabbar

Vilken bra idé!! Nu har jag äntligen hållhakar på min barn...

Kul att det gick så bra!

2008-03-18 @ 09:29:11
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0