Högskolan

Nu är jag äntligen klar med min högskoleuppgift. Med tanke på att den ska vara inne i morgon kl 9 är det inte så illa ändå. Ska bara korrläsa en gång till och ändra eventuella fel. Sen är jag klar. Det ska firas med lite TV. Jag är ett geni!

Var på föreläsning med jobbet igår. Det var Lisbeth Carlberg som föreläste. Vi har hört henne en gång tidigare men hon är helt klart värd att lyssna på. Men blir både lite lycklig och fundersam på en gång.
Jag vet i alla fall att jag ska dö som en solros och inte som stuprör.




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det låter som en intressant föreläsning och att du ska dö som en solros låter bra :)
Ha det bra /Anna-Carin

2008-03-14 @ 13:09:52
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: helga

Skönt att du är nästan klar med uppgiften - trevlig helg!

2008-03-14 @ 14:12:10
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0