Filmkväll

Hade filmkväll igår. Ett gäng kompisar kom över och vi satt halva natten och tittade på film. Jättetrevligt. Men idag när jag vaknade mådde jag inget vidare. Det kändes som en rätt rejäl baksmälla, grejen är ju bara att jag inte drack en droppe alkhol igår. Kanske den där förkylningen jag gått med länge "äntligen" bryter ut.

Började dagen med en TREO och ska nu sitta i min soffa och titta på gårdagens inspelade melodifestival. Låter som en lagom plan än så länge. Har än så länge undvikit alla tidningar och sidor på nätet som kan tänkas avslöja hur det gick.

Kommentarer
Postat av: helga

Mysigt med filmkväll men mindre mysigt att du inte mår bra - jag såg också melodifestivalen efteråt. Jag visste resultatet men ville se ändå!

2008-03-03 @ 13:19:43
URL: http://www.helga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0